zaterdag 31 juli 2021

Blissful Butterfly Border


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Ook ik ben aan de slag gegaan met het thema van juli
en maakte deze slimline kaart

I also went to work with this month's theme
and made this slimline card


Eerst heb ik een paneel uitgestanst,
en daarop heb ik met Distress inkt en een stencil van Studio Light
een achtergrond gemaakt ...
en dat heb ik gemat op felgroen cardstock

First I die cut a panel
and then I blended with Distress inkt
a Studio Light stencil for the background
This I matted on some bright green cardstock


Dan heb ik de Memorybox mal uit fel geel en wit cardstock gestanst
de volledige vlinders (kleinste en grootste) 
heb ik terug in de gele border aangebracht
de middelste vlinder
heb ik eerst met dezelfde kleuren Distress inkt geblend
en dan met een fijn touwtje 
op de grote vlinder bevestigd ...
de vleugels heb ik los gelaten
zo krijg je meer diepte

Then I die cut the Memorybox die out of bright yellow cardstock
and again out of white cardstock
I placed the complete butterflies (smallest and largest)
inside the yellow border
and the middle sized butterfly
I colored with the same Distress colors
and then I attached it on the big white butterfly
with some fine string ...
I didn't glue the butterflies down flat,
but instead I let the wings free
so it created some dimension

 Wie nog interesse heeft in deze mal
jullie hebben geluk,
ik heb er nog 2 in de winkel ...

If you are interested in this die
you're in luck
I still have 2 of them available 
in my store

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Ellen zei

Prachtige kaart!