woensdag 12 augustus 2020

Let's go wild !



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je van mij een tweede projectje 
in het thema 'Jungle' van deze maand voor 'In 't Woefke'. 
Ik had nog een snijmalset van olifant / nijlpaard in mijn bezit. 
Gekocht in het kader 'wel leuk, nog niet gebruikt', 
waren ze dan eindelijk met z'n twee aan de beurt. 


Today my 2nd project for this month
I had this die for elephant / hippo in my collection,
one of those you buy because it is cute
but that sat there without having been used before
but perfect for this project

Toen ik ook de Jeep kocht, zag ik het al voor mij... 
Met z'n twee in deze auto, op avontuur, 
vandaar de titel op het kaartje 'Let's go Wild'. 
Veel bagage zullen ze waarschijnlijk niet kunnen meenemen, 
ze wegen zelf meer dan tien ton, dus helaas, geen plek meer voor koffers...


When I bought this jeep, I could picture it before me
both in the car, on adventure
hence the title of this card: Let's go Wild!
They don't need much luggage,
lucky for them, because I don't think
there is much room left for it ...

Ik maakte er een pop up kaartje mee, 
door gewoon zelf een strookje in te plakken, 
over de gehele breedte van de kaart, zo krijg je net dat beetje extra.


This time I made a pop up card
just by adding a little piece of cardstock 
just to add a bit of extra


Letters : X Cut
Papier : Papermania, maar Inge heeft vast en zeker iets in huis dat kan dienen
Jeep : Elizabeth Crafters Design
Diertjes : Dada Design Nellies Choice
Achtergrond binnenkant : Lawn Fawn
Blaadjes : Merken allerlei
Gras : My Favorite Things


Uiteraard kan je voor al deze spulletjes terecht 
bij Inge 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar kan je meteen ook de kaartjes bewonderen 
die Inge, Maries en het DT team hebben gemaakt.

You can find lots of things you can use for such a card
 at In 't Woefke, and while you are there, 
you can look at all the other creations 
displayed in the store


Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later deze maand terug voor een 3de kaart, 
kom je dan weer even piepen ? 

I thank you for your visit
and see you again later
for my 3rd project
I hope to see you again here

Tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: