zaterdag 22 augustus 2020

Jungle dieren op vakantie



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje in thema 'Jungle' 
voor het DT team van 'In 't Woefke'. 
Ik kreeg van Inge dit stempelset van My Favorite Things te leen, 
met de boodschap, of ik hier iets mee kon... 

Today my last jungle project
for the In 't Woefke DT
Inge borrowed me the stampset
and asked me if I could make something with it ...


Ben een grote My Favorite Things fan, dus, ...
uiteraard wilde ik dit set zeker en vast gebruiken.
Ik liet de beestjes 'op vakantie vertrekken' =) 
Hier kunnen ze lekker genieten van hun vrije tijd 
en hebben ze de dag van hun leven.

Now I'm a huge MFT fan, so ....
ofcourse I wanted to use this set !
So I had this cuties go on vacataion
where they could enjoy some free time
and have the day of their lifes.

Achtergrond vierkant : Distress Inkt
Water : Alcohol Inkt
Diertjes : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
'Zwembad' : My Favorite Things



Het tweede kaartje kreeg ook nog een technisch gedeelte mee. 
Het werd een Twist & Turn card. 
Ik vond het filmpje op Pinterest. 
Het geeft een leuk extra effect op die manier.

The 2nd card is interactive,
it's a twist & turn card
that I found on Pinterest
and makes it extra fun.


Het werd een beetje denkwerk, 
maar uiteindelijk, ging ik de uitdaging aan om 'water' te maken. 
Een ideetje in mijn hoofd, nu nog de uitwerking. 
Met de alcohol inktjes werd het al snel een mooie 'zee', 
maar dan gebruikte ik de techniek met de Alchohol Lift Inkt. 
Deze techniek stond al een tijdje om mijn 'to do' lijst, 
dus, waarom nog wachten ?

It took some thinking,
but I accepted the challenge of making water
I got the idea, now how to start it ?
With the alcohol inks I made a nice sea background
and then I used the Alcohol lift ink technique
it was on my to do list for a while now
so ... why wait ?


Hier het resultaat. 
Je merkt dat elke achtergrond er helemaal anders uit ziet. 
Bij de lichte tinten, zie je de 'lift' techniek niet zo goed jammer genoeg.

And this is the result ...
as you  notice every background has a different look
sadly, on the lighter colors you don't see the lift technique
as well as I wanted


Wil je zelf ook een keertje de kaartjes van dichtbij bekijken en betasten, 
een keertje uitschuiven en kijken wat het geeft ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan Inge, 'In 't Woefke' in Deurne. 
Dan kan je ook meteen veel en leuk materiaal aanschaffen. 
Kijk wel goed naar de zomer openingsuren, 
dat je niet voor gesloten deuren staat.

If you want to see these cards for real,
just visit Inge at In 't Woefek
there you'll find lots more to your liking
but remember to look at the opening hours
so you don't arrive when the doors are closed.

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje en reactie. 
Ik zie jullie graag in september terug voor een verse kaart.

Thanks for visiting
let me know what you think of this card
and I'll see you again in September 
with some fresh projects ...

Nog een hele fijne dag gewenst.

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: