zaterdag 1 augustus 2020

Go Wild ! Party animal



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een verse maand, dus een verse uitdaging 
voor het DT team van 'In 't Woefke'. 
Deze maand gaan we verder aan de slag met het thema zoo & 'jungle'. 
Ik ging deze keer helemaal los met mijn diertjes van Marianne Design. 
Ik liet met inspireren door Instagram, waar ik deze trapjeskaart vond, 
helemaal aangekleed in het thema. 
Alle spulletjes bijeen gezocht en kijk, hieronder het resultaat. 
Helemaal leuk en gezellig is ie zo geworden lijkt me.


A new month, and a fresh challenge for the DT
This month we're continuing with the theme zoo & jungle
I went all overboard with these animals from Marianne Design
I got inspired on Instagram,
where I found this step card
all dressed up for the theme
So I gathered all my stuff and went to work
and here is the result
so much fun !


Jeep : Elizabeth Crafters Design
Olifant, zebra, giraf : Marianne Design
'Wegwijzer' : Marianne Design
Tekst op wegwijzer : My Favorite Things
Blaadjes : Verschillende merken

Wil je dit kaartje en nog andere voorbeeldjes bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne
daar staat Inge een hele zomer voor je klaar. 
Je kan dan ook meteen je spulletjes kiezen om zelf aan de slag te gaan.


Want to see this and all the other cards?
Just visit In 't Woefke
Inge is there to help you
while you chose your new stamps, papers, dies, ... and so much more

Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart. 


Thanks for visiting and I see you back here soon
with a fresh new project

Fijn weekend !

Have a nice weekend

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: