vrijdag 31 juli 2020

Schildpaddenfeestje...


Dag bloggers,

Hi bloggers,

Het heeft wat geduurd 
maar hier is dan meteen mijn tweede project 
van deze maand.

I didn't want to wait too long with my 2nd project
so here it is ...

Toen ik aan mijn zoon vroeg 
welke dieren er nog allemaal in de zoo wonen, 
begon hij er een heleboel op te noemen. 

When I asked my son
what other animals are in a zoo
he mentioned so many animals
we could fill a whole year with this theme

Hij weet als de beste wat er nog allemaal is 
want hij zorgt er alle dagen voor dat die beestjes hun eten krijgen. 
En ook schildpadden kan je er vinden. 

And if there is 1 person who can tell what animals you'll find there
it's him, since he makes sure those animals are fed each day
and so ... I used these cute tortoises for my card

En omdat ik deze snijmallenset al heel lang had 
en hem nog niet gebruikt had, 
wist ik meteen dat dit mijn volgend project was. 

I had these dies in my collection a while now
but - as so many others - hadn't been used yet

Ik gebruikte echt zand voor de ondergrond 
wat wel een leuk effect heeft op de kaart... 
Dat moeten jullie ook eens proberen. 

I used real sand for this project
it gives an extra element 
and it lots fun,
just try it out yourselves

Ik hoop dat jullie hiermee weer wat extra inspiratie hebben opgedaan. 
Veel plezier alvast! 

I hope this card will inspire you
have fun !

Tot een volgend project alweer,

Till next time

Liefs,

Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Wat een leuke kaart Nancy, heel plezant met die schildpadden ! En dat zand is een goed idee; ik heb nog gekleurd zand van lang geleden, waar ik ook kaartjes mee maakte. Groetjes, Enny