zaterdag 11 juli 2020

De Zoo




Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

de maand juli staat voor het DT 'In 't Woefke
in het kader van 'de tuin' of  'de ZOO'. 
Vermits ik mijn vorig projectje als over tuin gemaakt had, 
is het nu toch echt wel tijd om naar thema 'de ZOO' over te schakelen. 
Heel veel dieren die in de zoo verblijven, dus veel keuze. 
Nu nog uitwerken... 

For the DT of In 't Woefke,
this month is all about garden and / or zoo
My last project featured the garden theme,
so high time to gear up and go for the zoo theme
There are a lot of animals in a zoo,
so plenty of choice ...
now all I have to figure out is
what card technique am I going to use ?


Ik amuseerde me om een diorama kaartje te maken, 
daar krijg je altijd wel iets meer op dan anders. 
Laagjes achter elkaar en hopelijk zo ook 
een beetje de sfeer van de zoo te scheppen. 

This time I had fun making a diorama card
this way you can add more on to the card
than on a regular one ...
and by adding different layers,
I hope to create the look of a real zoo


De giraffen en olifanten heb ik al een hele tijd geleden gebruikt 
en ze zeggen wel eens, je 'groeit' in de loop van de jaren 
in het afwerken van afbeeldingen. 
Ik weet niet of dit ook zo bij mij is, 
maar het duurde echt wel even 
voor ik nu (weer) de 'juiste' giraf kreeg samengesteld. 
En ja, hier zijn ze dan, 
samen met twee olifanten, mochten ze op de kaart.


The giraffes and elephants I used before
I tried to change the look of the images
not so simple, you have an idea
but how to realise it may take a few tries
but here they are, the elphants and giraffes


Dieren : Hero Arts, gedrukt met Distress Inkt, 
bewerkt met aquaerel stiften (uiteraard kan je hiervoor ook ZIG gebruiken)
Blaadjes achtergrond : Lawn Fawn
Hekje : Crealies
'Zand' : Lawn Fawn
Gras vooraan : Joy en Marianne Design (bestaat ook van My Favorite Things)


Met de nodige 'trial and error' lukte het na 7 keer, 
de 'juiste giraf' samen te stellen, joehoe !
De olifanten gingen gelukkig wel veel sneller en makkelijker....


With the necessary trials & errors
it only took me 7 tries to get the perfect giraffe
luckily the elephants were easier LOL

Wil jij ook graag aan de slag met dit leuke set ? 
Dat kan, Inge, van 'In 't Woefke' heeft zeker en vast 
een een exemplaar in de winkel. 
Je kan dan ook meteen het kaartje goed bekijken 
en uiteraard andere leuke spullen aanschaffen ! 
Kijk goed naar de zomeropeningsuren op het blog, 
zodat je niet voor gesloten deuren staat.


Want to try this set out ??
no problem, just visit In 't Woefke
because Inge still has a set available
(with matching dies)
and while you are there,
you can shop your heart out
but remember to check the opening hours
as they are different in the summer
and you don't want to find the doors closed right?!!

Ik wens jullie allemaal nog een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart.

I wish you all a lovely weekend
and I'll see you again soon with a new project

Bedankt voor jullie bezoekje, en reactie,

thanks for visting and leaving a comment

groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Monique zei

Wat een kei leuke kaart Martina!