dinsdag 23 juli 2019

Water !




Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijg je het laatste setje kaartjes van mij 
met het thema 'water' van deze maand. 
Deze keer 'viste' ik mijn leuk stempelset van Kippershobby even op 
en ging ermee aan de slag. 
Het blijven toch leuke stempeltjes als je het mij vraagt. 
Ik maakte een 'vaar' kaartje en een soort visbak, card in a box.


Today I'm showing you my last card for this month's theme: water
For this project I took the fun stampset from Kippers Hobby
and went to work ... I really like these stamps !
I made a card with a paper boat
and a kind of aquarium: card in a box

 Afdrukjes : Kippershobby (ocean babies), gekleurd met ZIG
Achtergrond : Distress Inkt
Golven : Lawn Fawn of My Favorite Things
Anker : My Favorite Things
Postzegelsnijmal : X Cut
Cirkel met stippels : My Favorite Things


 Ben je nieuwsgierig geworden 
naar deze en andere kaartjes van het DT team en Inge en Maries ? 
Dan moet je natuurlijk even langs de winkel in Deurne. 

If you want to see these cards
and all the other projects from the DT, Inge & Maries
just visit the store in Deurne

Let op ! Zomeropeningstijden. 
Als je dan toch ter plaatse bent, kan je meteen de nodige spulletjes aankopen. 
Inge helpt je graag op weg.


Just remember the openings hours are a bit different
in the summer ...
and when you're there, you can look around
and shop to your heart's content

Ik wens jullie langs deze weg alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart 
met een nieuwe uitdaging van de maand augustus. 
Kom je dan weer even kijken ?



I wish you all a lovely day
and see you gladly again later
for a new project for the month of August
Will I see you then ?

Tot dan !

Greetings

Groetjes, Martina

x