maandag 29 juli 2019

Fotografie op het water...



Hallo bloggers,

Hi bloggers,


Toen we op de pier in San Francisco stonden... 
heb ik zoveel foto's gemaakt van de zeerobben. 
Toen ik dan ook op dit plaatje stootte 
en ons onderwerp van de maand water bleek te zijn, 
kon ik het niet weerstaan om het te verwerken.


When I visited the pier in San Francisco
I took a lot of pictures of the sea lions
and when I saw this picture
and it turned out the DT Challenge 
for this month is water,
I couldn't resist using it.


Van een bestaand chipboard album heb ik een fototoestel nagemaakt. 
Het toestel 2x uitgeknipt en aan elkaar bevestigd. 
Bovenaan open gelaten en een kaart gemaakt met de zeerob 
(A4 blad met plaatjes van Marianne Design). 
hem tussen beide zijden gestopt en voila... dit werd het resultaat... 


I took an excisting chipboard camera album,
cut the camera twice from paper and decorated it
attached them on top of each other, 
but left the topside open
so I could slide the image from Marianne Design in it
and this is the result

Jullie krijgen natuurlijk ook een beeld van de robbenplek erbij...

and here is 1 of my pictures that inspired this project ...


Het papier dat ik hier gebruikt heb 
om de camera aan te kleden,
is van Maja Design

The paper I used to decorate my camera, 
is from Maja Design


Genieten zou ik zeggen.

Enjoy

Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, tof idee, een camera met een foto erin ! Groetjes, Enny