zaterdag 20 juli 2019

A day at the beach restores the soul ...


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Ik ben dan misschien wel geen zeemens,
maar toch brengt dit kaartje me al helemaal in vakantie stemming
(niet dat ik aftel hoor LOL)

I'm not a sea person,
but still ... this card brings sure brings me in holiday mood !


Dit kaartje was 1 van de extra voorbeelden 
die ik had gemaakt voor de workshop By the Seaside,
waarbij ik mallen van verschillende merken
(Memorybox, Marianne Design, Cottagecutz,
Impression Obsession, ...)
met de prachtige stempels van Rubbernecker
Beachmaster ....

This was 1 of the extra examples I made 
for the workshop By the Seaside.
I combined dies from several brands
(Memorybox, Marianne Design, Cottagecutz,
Impression Obsession, ...)
with the gorgeous stamps from Rubbernecker
Beachmaster ....


Zo ... vandaag nog een dagje werken
en dan vanaf 16u, begint officieel mijn vakantie
Maar geen nood, jullie gaan genoeg inspiratie krijgen
hier op de blog, met projektjes van mijn DT
en van mezelf.

Heb je nog snel iets nodig?
Haast je dan vandaag nog naar de winkel
we zijn vandaag nog open van 9.00u tot 16.00u.

So ... today is still a workday,
but at 16.00, my vacation officially starts
But no worries,  you'll still get plenty of inspiration
here on the blog, with projects made by my DT
and from me ...

Vanaf di 6 augustus kunnen jullie mij weer bereiken
per mail, telefoon of als je me een bezoekje brengt in de winkel
en ondertussen worden de batterijen weer opgeladen ...
allez, dat is toch de bedoeling :)

You can reach me again by mail, phone
or when you visit the store
starting from Tuesday August 6
in the meanwhile, we'll be recharging our batteries.

Groetjes

Inge

1 opmerking:

Laurespage zei

Inge,
Een hele mooie “ Beach” - kaart , mooie kleuren en mooie accentjes.
Groetjes, laurette