zondag 10 februari 2019

Love


Hallo iedereen,

Hi everyone,

Volgende week donderdag is het Valentijn,
dus tijd om enkele kaartjes te laten zien met hartjes
... veel hartjes !!

Next week thursday it's Valentine,
time to show hearts ... lots of hearts!!



Ik ben nog eens aan de slag gegaan met m'n alcohol inkjes
zo leuk om te doen ! en een prachtig resultaat
- al zeg ik het zelf LOL

I went to work with my alcohol inks
they are so much fun !
and with a gorgeous result
- eventhough I say so myself LOL


Ik heb 1 achtergrond gemaakt
en daarna verschillende harten er uit gestanst

quick & easy 

I made 1 background
and die cut different hearts out of the end result


Ik heb zelfs nog meer Valentijn kaartjes gemaakt
uit dezelfde achtergrond,
die laat ik jullie heel binnenkort zien ...

I made even more Valentine cards from the same background
I'll show you those very soon ... 

enne ... heb je ook zin om met alcohol inkt te werken?
dan heb je zeker al gezien dat we binnenkort 
met de alcohol inkjes aan de slag gaan 
tijdens een workshop?
nee? neem dan snel een kijkje op de workshop pagina
en schrijf snel in !

daar vinden jullie trouwens nog meer nieuwe workshops
die gepland staan + de datum 
van ons 1ste opendeur weekend van dit jaar

Groetjes

Inge

Geen opmerkingen: