donderdag 14 februari 2019

Chocolade Kerst kaart



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag een chocolade getint kaartje voor jullie.
Ik leende bij Inge deze stempelset, 
want ons thema deze maand is nog steeds 'chocolade'. 
Zoals ik al vertelde, is mijn voorraad 'chocolade' in stempelsets vrij beperkt. 
Dus mocht ik een setje van Inge lenen, fijn !

today I have another chocolate themed card for you.
I borrowed this stampset from Inge,
since our DT challenge is still Chocolate.
I already mentioned my supply of Chocolate stamps
is fairly nonexistent
so Inge lend me hers, problem solved !


Ik maakte er een leuke kerstkaart mee. 
Een modelletje dat ik toevallig tegenkwam 
tijdens het zoeken naar een andere soort kaart. 
Het idee kreeg vorm, de uitwerking ervan, zie je hieronder.

I made a fun christmas card with it
a card I found while looking for another card
and suddenly an idea formed and this is the result

 Stempelset : Your next Stamp Warm Christmas Wishes, 
gekleurd met ZIG


 Hiermee hebben we dus weer een chocolade kaartje klaar. 
Wil je er graag een keertje aan voelen ? 
Dat kan, breng dan zeker een bezoekje aan de winkel in Deurne.

Yes, another chocolate card finished.
want to see it for real?
No problem, just visit In 't Woefke in Deurne.


 Wil je graag weten hoe ik het kaartje gemaakt heb ? 
Klik dan hier, kan je zelf ook een keertje aan de slag.

And if you wonder how I made this card,
just go here and find out.

Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag binnenkort terug voor een verse kaart. 
Kom je weer kijken ?

I wish you all a fine day
and see you back soon for another card
Will you come and see?

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: