woensdag 12 september 2018

Feestvarkentjes !

 
Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
vandaag mijn tweede projectje met spulletjes van My Favorite Things.
Een snijmal en stempelsetje dat ik gebruikte om de onderste projectjes mee te maken.
Helemaal een leuke, gezellige boel werd het op de kaart, nietwaar ?
Ik gebruik ze eigenlijk veel te weinig... Maar kijk, ze mochten nog een keertje uit de doos.
 
Today my 2nd project with the My Favorite Things brand.
I used a stampset and a die for this project.
It looks like a great party on this card, doesn't it?
I don't use them often enough … buy hey, this is a great opportunity
to take them out of the box again.
 
 
Ik stempelde bijna alle varkentjes af van het stempelset
en merkte dat het varken met het hartje een beetje 'uit de toon' viel.
Zonde om het zomaar in de vuilnisbak te kieperen. Die kreeg dan een VIP behandeling,
een leuk tagje dat je ergens kan aan vastmaken.
 
I stamped almost all of the piglets on this set,
and I found the piglet with the heart
didn't fit right in with the others,
but instead of not using it, it got a VIP treatment
and I made a cute gift tag with it.
 
Achtergronden : Distress Inkt
Hog Heaven & sentiment : My Favorite Things,
gekleurd met ZIG, een kleine toets glossy 3D
Stitched Tripple Peek a boo window & edge : My Favorite Things
Snijmal tag : Nellie Snellen
 
 
Ik heb begrepen van Inge, dat My Favorite Things nogal vaak
stempelsets en mallen stopt met maken. Begrijpelijk, maar zonde.
Dus, wil je deze varkentjes of de cirkelsnijmal,
is snel zijn, de boodschap !
In de winkel 'In 't Woefke'
kan je nog je spulletjes aanschaffen als je dat wil.
 
Inge told me My Favorite Things often retires some of their dies and stamps,
a pity really, but understandable.
So, if you like these stamps and dies as much as I do
be quick before they might get retired.
And at In 't Woefke their is lots more
where this came from !
 
Ik wens iedereen nog een hele fijne dag toe
en zie jullie graag later terug voor een laatste My Favorite Things projectje.
Bedankt voor je bezoekje,
 
I wish you all a nice day
and see you again later, for my last MFT project this month.
Thanks for visiting!
 
tot dan,
groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Een heel leuke kaart met die varkentjes ! Ook de labels zijn mooi ! Groetjes, Enny