maandag 10 september 2018

Ewe are the best

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
My Favorite Things heeft ge-wel-dige
stempelsets en met of zonder bijhorende mallen
je kan er prachtige kaarten mee maken;
 
My Favorite Things has won-der-ful
stampsets and with or without the matching dies
you can make gorgeous cards with them:
 
één van m'n favorieten
(en geloof me, er zijn er veel LOL)
is deze met de schaapjes: Ewe are the Best
 
One of my - extensive - favorites
is this set with sheep: Ewe are the Best
 
 
Ik heb de grasheuvel en het hekje
op een stuk fluweelkarton gestempeld
en ingekleurd, de lucht is geblend met Distress inkt
en daarna heb ik de aparte stempeltjes ingekleurd en uitgestanst
en op m'n paneeltje bevestigd met foamtopjes
Nog een frame er rond
- Stitched Rectangle Scalloped Frame -
en dan alles op een witte kaart
en m'n kaarjte is af.
 
I stamped the grass hill and fence
on a piece of velvet cardstock, colored them
and blended the sky with Distress ink.
Then I diecut and colored the other stamps
and attached them on my paper with foam tape
I added a Stitched Rectangle Scalloped Frame
and attached it all to my white card.
 
Is het geen schatje?
 
Isn't it cute?
 
Bedankt en tot volgende keer
 
Groetjes
 
Inge

1 opmerking:

Enny zei

Dat is zeker een schatje, en prachtig en leuk ! Groetjes, Enny