dinsdag 19 december 2017

OOOhhhh het sneeuwt...

 
Ook al eens meegemaakt? Je trekt 's morgens de gordijnen open
en je ziet grote vlokken en een mooi tapijt die de omgeving wit kleuren.
Het kan zo leuk en mooi zijn. Maar je moet er dan niet door willen...
 
Remember this ? You open the curtains in the morning
and you see snowflakes falling from the sky,
a white carpet covers the ground ...
It can be so magical, unless you have to go through it to work ...
 
Toen ik deze stempel van Impression Obsession bij Inge zag hangen,
was ik meteen verkocht.
 
When I first saw this stamp from Impression Obsession in the store
I just had to have it ....
 
Ik heb hem deze keer als binnenkaart gebruikt: de kaart gevouwen,
zodat ik een luikjes effect verkreeg en daar met een die een venstertje uit geponst.
 
I used it on the inside of my card, first I folded my card and then I die cut a window in the front.
 
 
Twee boorden met kerstkristallen gemaakt met de MemoryBox dies,
zo ook de kristallen die ik op de luikjes kleefde
(en die ik vooraf met een glitterpen heb gekleurd.)
Het papier waar ik de kristallen uithaalde,
heb ik weer gebruikt als sjabloon om met inkt deze op de flappen te sponsen.
Het tekstje heb ik met de dies van Crealies gemaakt.
 
I made 2 borders with ice Crystals from Memory Box
so I could attach them on the front
and the paper where I die cut them from, I used as a stencil
The text was made using Crealies dies.
 
De stempel afgedrukt met watervaste inkt. Het is deels een schaduwstempel.
d.w.z. het meisje is een volle kleurcontour... de rest ingekleurd met Museum aquarel potloden
en uitgeschilderd ... En dit werd het resultaat.
 
I stamped the image with waterproof ink, since it's a silhouette stamp.
The rest I colored with my Caran D'Ache Museum Watercolor pencils
and this is the result.
 
Warme feestdagen iedereen
 
Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart Patrice ! En ja, als kind waren we heel blij als het sneeuwde, nu is dat al wat minder.... :o) Groetjes, Enny