dinsdag 12 december 2017

Merry Christmas


Goeiemorgen iedereen,
 
Goodmorning everyone,
 
vandaag krijg je een kleurrijk kerstkaartje.
Ik ging aan de slag met het leuke materiaal van Gummiapan,
dat sinds een paar maanden te verkrijgen is bij Inge 'In 't Woefke'.
 
Today, a colorful Christmas card.
I worked with the fun dies from Gummiapan,
available at In 't Woefke for a couple of months now.

Ik vond me nog een restje groen gemaakte brusho achtergrond,
daar maakte ik de boompjes mee. En om in de sfeer te blijven,
maakte ik er een brusho achtergrond bij, past perfect.
Nu nog de twee herten een gekke rode neus op en het kaartje is klaar !
 
I found some left over green Brusho background,
from which I made my trees, and just to keep in the same style
I made a Brusho background for this card ... it fits perfectly !
 
 
Achtergrond : Brusho
Bomen : Gummiapan
Herten : Afdrukje + snijmal : Gummiapan, gekleurd met ZIG colors
Kader : Taylored Expression
 
Wil je zelf ook aan de slag ?
Dat kan, haal dan snel je spulletjes bij Inge 'In 't Woefke' in Deurne.
Daar kan je dan ook het kaartje en nog meer van dit leuks bekijken en betasten als je wil.
 
 
Want to get started?
No problems, just visit In 't Woefke and while you're there
just look at all the other fun projects
 
Ik dank jullie alvast voor je bezoekje
en zie jullie graag binnenkort terug voor een verse kaart.
 
Thanks for visiting and till next time
 
Heel veel groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: