zondag 20 augustus 2017

Every summer has a story


Dag bloggers,
 
Hi bloggers,
 
Eerlijk is eerlijk. Voor dit project keek ik even af bij Inge. Tijdens de vorige opendeurdag gaven we twee verschillende make & takes. Toen kon je de kaart maken die Inge op 3 augustus op haar blog postte. En omdat ik deze snijmallen zo super leuk vond, wou ik er ook iets anders mee doen.
 
Fair is fair, for this project I was inspired by Inge. At the last open house we had 2 different make & takes, and you got the chance to make the tag Inge showed you on August 3.
I really liked the dies, so I wanted to make something with them too.
 
De opdracht die we deze maand kregen, is een boekje maken of versieren.
Voor mijn eerste project maakte ik zelf een boekje. Dit is er ééntje dat je bij ‘in ’t Woefke’
kan aankopen om het zelf te pimpen. En ik zette er dus de palmboom en bloemen
van Tim Holz op nadat ik ze met distress inkt had ingekleurd.
 
The assignment this month was to make or decorate a little booklet / album
And for my first project I made a little album, but this time I used a little notebook
you can buy at In 't Woefke and decorate it yourself. So I added the Tim Holtz flowers
and palmtree after I colored them with Distress ink.
 
 
Maar voor ik de boom en bloemen er op kleefde, maakte ik eerst een ondergrond met een boord zand. Die kleefde ik vast met spuitlijm…De stempel is er één van Joy. Set Summertime (of zo)
Het boekje zelf kan gebruikt worden om reisverhaal of vakantieherinneringen in te noteren.
 
But before I attached the tree and flowers on the cover, I made a border with sand;
the sand was glued on the cover. The stamp is from Joy Summertime.
This little notebook you can use as a memento with vacation memories etc.
 
 
Ik hoop dat jullie dit inspireert om zelf ook vakantieherinneringen te gaan noteren in een zelfgemaakt boekje… Het formaat is handig om mee op reis te nemen of zelfs om in een scrapalbum te bewaren…
 
I hope this inspire you to write down some vacation memories in a self made notebook.
This size is really great to take with you or even to include in a bigger scrap album.
 
Alle materialen die hiervoor nodig zijn, kan je zoals steeds vinden bij ‘in ’t Woefke’.
Inge staat jullie graag bij met raad en daad…
 
You can find all these materials and much more at In 't Woefke
Inge will gladly help if necessary.
Tot een volgend project alweer!
 
Till my next project!
 
Liefs,
 
Nancy

Geen opmerkingen: