woensdag 26 september 2018

Geboorten...


Dag bloggers,

Hi bloggers,

De laatste weken wordt het ene na het andere kind geboren op mijn werk. 
Mijn collega's vragen dan altijd: " Patrice, jij zorgt wel eens voor een kaartje hé?".
Ik doe dat met plezier, maar wil wel altijd origineel blijven. 
Ik maak nooit of niet gauw een serie dezelfde kaarten. 
Daar hou ik niet zo van.


These last weeks there are a lot of new babies born where I work.
And my colleagues always say: Patrice you take care of the card right?!
And I love doing this, especially one of a kind cards,
I almost never make the same card more than once,
I know some people do, but I don't like doing that.

Nu door dit alles dacht ik, 
waarom eens geen projectje rond geboorten dan.


So while they asked me this, I thought,
why not use this for my next project?
So here I am 

De basis is van Dutch Doobadoo (Girl en Boy) 
en aangekleed met kleine accenten uit de My Favorite Things reeks.

The base is made with a Dutch Doobadoo mask
(Girl and Boy) and decorated the cards
with little accents from My Favorite Things


 Ik hoop dat jullie ze leuk vinden

I hope you like them

Tot volgende keer

Till next time !


Patrice

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, heel mooie en schattige baby-kaarten Patrice ! Groetjes, Enny