dinsdag 13 december 2016

Peeking friends kadoosjes


 
Dag bloggers,
 
Hi bloggers
 
Door mailproblemen hebben jullie mij even moeten missen…
Maar we starten aan een inhaalbeweging.
Dit is mijn eerste project van deze maand, het vorige was nog van de vorige maand…
 
Due to some mail problems, I missed some posts, but now I'm back and on a roll.
This is my first project for this month, the previous one was one from last month ...
 
Kerstmis komt er aan en dus denken we stilaan aan kadootjes…
Hier enkele kleine doosjes waarin je een klein attentie of wat lekkers kan steken.
 
Christmas is fast approaching, so we need some little gifts...
So here are some small giftbags that you fill with something small or with some candy for the kids.
 
 
De doosjesmallen van ‘Lawn Fawn’ zagen jullie al meer, maar ik werk er zo graag mee.
De stempels van Gerda Steiner kleurde ik in en sneed ze uit.
 
You saw these giftbag before, it's a die from Lawn Fawn, and I just love working with it.
The stamps are from Gerda Steiner that I colored and cut out.
De kerstman en het rendier zitten in een raampje van Die Namics.
Dat van de kerstman sneed ik uit een wit papiertje en kleefde het op het doosje.
 
The reindeer and santa look through a window from Die Namics.
The santa was cut from white paper and attached on the box.
 
 
Het raam van het rendier sneed ik uit het doosje en kleefde er een iets donkerder papier achter.
De elf komt piepen uit een ster die ik met een dubbele snijmal maakte.
En zo kreeg elk doosje zijn eigen karakter.
 
The window with the reinder was die cut from the box itself and I attached a darker paper behind it.
I also have a little box with the elf , that one is looking through a star that I die cut with 2 stars. And so each box has a unique character.
 
Meer leuke stempels en doosjesmallen vinden jullie bij ‘in ’t Woefke’…
Inge kan jullie helpen bij het uitkiezen van leuke kerstspullen!
 
You can find more fun stamps and dies at In 't Woefke ... Inge will gladly help you choose.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project
 
Liefs,
 
Nancy
 

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, heel mooie en schattige doosjes, prachtig ! Groetjes, Enny