zaterdag 12 oktober 2024

Warme wintergroetjes


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn allereerste kerstkaartje 
voor dit jaar voor DT 'In 't Woefke'. 
Ik nam een iets oudere stempel boven van Studio Light. 
Dit takje kon wel op mijn sympathie rekenen. 
Heb het een aantal jaar geleden ook al gebruikt, 
deze keer op een andere manier. 

Today I'm showing you my first Christmas card
for the DT In 't Woefke
I used an older Studio Light stamp,
I used it before, but I really like this branch

Ik plakte een strook tape in het midden van de kaart 
en stempelde het takje vier keer boven en onder de tape. 
Ik kleurde de stempel in met Twin Markers, 
dan kan je details in verschillende kleuren doen. 
Nadien werkte ik het met een penseeltje bij. 
De achtergrond werkte ik bij met Distress Ink.
Sentiment in het midden, meer heeft het kaartje niet nodig denk ik.


Taped some masking tape in the middle of the card
and stamped the branch 4 times above and under the tape.
I colored it with Twin Markers
so you can use several colros
and after that I used a brush to blend it more
The background was made with Disstress Ink
and then I removed the tape
and stamped a sentiment
in the open space.

Takje met besjes : Studio Light, gestempeld met Twin Markers
Sentiment : Marianne Design

Wil je graag deze en andere kaartjes live bekijken, betasten ? 
Dat kan ! 
Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 
'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag op weg.


Ik wens jullie langs deze weg 
alvast een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie later nog terug 
voor een derde projectje van deze maand,

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with another project.

tot dan !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: