woensdag 23 oktober 2024

2025


Goeiemorgen iedereen,

Hi everyone,

vandaag mijn derde en laatste projectje van de maand voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer gebruikte ik een setje met herfststempels. 
Ik nam de twee stempels met dennenappels er bij, 
stempelde ze een aantal keer naast elkaar, 
gebruikte de masking techniek. 
Kleurde ze in met potloden, 
geeft weer een speciaal effect op deze manier.

Here my 3rd project for this month
I used a set with Autumn stamps.
It has pinecones on it and I stamped them in a row
using the masking technique;
and colored them with pencils


Ik keek in mijn voorraad cijferstempels en vond nog dit (al iets ouder) setje. 
Het paste wel in dit concept, denk ik. 
Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de cijfers ook nog in te kleuren, 
deze keer heb ik dat niet gedaan.
Ik spatte er nog wat witte vlokjes over, zo krijg je een meer winters effect.

I looked through my stamps with numbers
and found this older set that fits nicely.
I could have colored those in also,
but opted not to.
Finally I added some white splatters
giving it a more winter feel.

Cijfers : Papermania
Afdrukjes dennenappels : Studio Light


Wil je deze kaart en andere kaartjes live bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge helpt je graag op weg.

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag volgende maand terug voor meer kerstcreaties,

I wish you all a lovely day
and see you again next month
with more xmas projects.

Tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: