zondag 24 maart 2024

Papegaaien


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag nog eens een projectje voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer mocht ik aan de slag 
met dit setje van Craft Emotions. 
Inge heeft deze lekker op voorraad 
en kunnen dus nu aangeschaft worden.

Today a new project for In 't woefke
This time I got the chance
to play with this set
from Craft Emotions.

Ondanks dat het een leuk setje is, 
duurde het wel even voor ik wist 
op welke manier ik deze vogels wilde verwerken. 
Ik besloot om de spiegeltechniek toe te passen, 
hier het resultaat.


And although this is a fun set
it took some thinking
what I wanted to do with this
I decided on the mirror technique

Afdrukjes : Craft Emotions, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : Marianne Design

Wil je graag deze kaart en nog meer leuks ontdekken ? 
Dat kan ! 
Breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne
Daar kan je ook meteen toffe spullen scoren 
om zelf aan de slag te gaan.


If you want to discover this card
and many more
just visit the store at In 't woefke
you won't be dissapointed.

Ik wens jullie langs deze weg 
alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag volgende maand terug 
voor verse kaartjes.

I wish you all a lovely day
and I see you again next month
with new fresh projects.

tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Oh, dat is een super-schattige kaart, en zo prachtig ingekleurd ! Groetjes, Enny