woensdag 13 maart 2024

Konijntjes


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag heb ik voor jullie 
een slimline card voor DT 'In 't Woefke'. 
Op dit modelletje mochten de konijntjes van Marianne Design 
nog een keertje met de hoofdrol gaan lopen. 

Today a slimline card
with the bunnies from Marianne Design
playing the leading role

Ik hield het vrij eenvoudig, 
enkel de hoofdjes en de pootjes, 
gaf ze allemaal een leuk bloemetje van een ander set 
en kijk, helemaal klaar voor de lente. 

I kept it pretty simple
with just the heads and paws
gave them each a flower from another set
and look, all ready for spring


Ik maakte er een beterschapskaartje van, 
want met echte Paaskaarten, 
doe ik eigenlijk vaak helemaal niet veel. 
Dat wil natuurlijk niet zeggen 
dat ik de konijnen en eitjes niet leuk vind !

This is a get well card
since easter cards aren't really my thing
but that doesn't mean
I don't like bunnies and chocolate eggs !

Zocht nog een gepast echtergrondvel, 
dat een beetje kleur bracht, maar niet te veel opviel. 
Eén van de laatste velletjes van Galeria Papieru, 
mocht mee verwerkt worden.


I needed a fitting background paper
with a bit of color
but not too obvious
so this paper from Galeria Papieru
was the best choice.

Papier : Galeria Papieru
Konijntjes : Marianne Design
Bloemetjes : Marianne Design
Sentiment : Studio Light
Cirkelstans : My Favorite Things
Bloemenstans : Spellbinders

Wil je deze kaart en andere kaartjes bekijken / betasten ? 
Breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne, 
je kan er dan ook meteen leuke spulletjes aankopen 
om zelf aan de slag te gaan.

Ik wens jullie langs deze weg 
alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag later terug 
voor een laatste kaart van de maand maart.

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
with my 3th project for March.

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige kaart, heel schattig met die konijntjes ! Groetjes, Enny