zaterdag 6 mei 2023

Lente


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, dus verse creaties voor jullie voor DT 'In 't Woefke'.
Vandaag heb ik voor jullie een kaartje, 
waar ik me volledig liet inspireren 
door een voorbeeldje van Antoinette (dank je wel daarvoor). 
Ik vond haar kleurgebruik heel bijzonder en ook erg mooi, 
daarom, deze twee kaarten.

a new month, so new creations from me 
for the In 't Woefke DT
Today I have a card
that was inspired by Antoinette (TY very much for that)
I loved her use of color, it's really special
so here is my take on it


Ik maakte een voorbeeldje met dessignpapier en zonder, 
zodat je zelf een beetje kan kiezen 
welke van de twee versies jouw voorkeur draagt.

I made 1 with design papers
and 1 without
you choose which one you like the most

Het werd een aardig priegelwerkje, 
maar ik ben zeker tevreden over het resultaat.

It was a lot of secure work
but I'm happy with the result

Alle materialen : Marianne Design
Grote cirkel snijmallen : Spellbinders 
(dit is de maximum grootte die door een gewone Big Shot kan)


Wil je de beide kaartjes en ook andere creaties zien ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Ondertussen gaan de snijmallen als broodjes over de toonbank, 
dus snel zijn is de boodschap, 
of bestellen kan uiteraard ook. 
Vraag Inge naar meer informatie hierover.

As always, you can see these and many other cards
at In 't Woefke
and if you are interested in these dies
be quick because they are really hot
and are going strong

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later deze maand terug 
voor mijn volgende projectje.

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
with a new project

Tot dan !

Till then!

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Heel schattige kaartjes, super gedaan ! Groetjes, Enny