zaterdag 20 mei 2023

Gefeliciteerd


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje van de maand 
voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer nam ik er nog een keertje 
een embossing folder van Marianne Design er bij. 
Ze blijven bij mij vaak werkloos liggen in de schuif. 

Today my last project for May
and this time I used an embossing folder from Marianne Design
Most of the time I forget I have them


Wel jammer, als ik ontdek, 
hoe leuk je deze kan verwerken met wat Distress Ink. 
Je maakt eigenlijk op die manier, 
gepersonaliseerd dessign papier, zou ik zeggen.

And yes, it is a shame
as you see what you can do with them
and how much fun it is to work with them
Here I used Distress ink
to make my own background papers

Je embossingfolder met een roller beïnkten 
met drie verschillende soorten kleuren, 
dan een papiertje er tussen, 
door de Big Shot en klaar !


Just roll ink on the embossing folder 
with a brayer, I used 3 different colors,
I put my paper inbetween the folder
run it through my Big Shot and finished !

Ik maakte er ineens twee van. 
Een eenvoudig sentimentje 
siert onderaan het kaartje. 
Meer hoeft dat niet te zijn, lijkt me.

I made 2 backgrounds,
added a simple sentiment
it doesn't need more does it ?


Wil jij deze en nog andere kaartjes betasten / bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne
Deze embossingfolder en nog vele andere,
 zijn er te kiezen daar. 
Inge helpt je graag een handje met kiezen.

If you want to see these cards
and more, just visit In 't Woefke
and if you are looking for embossing folders
you're at the right adress also

Achtergrond embossingfolder : Marianne Design
Sentiment : Studio Light

Ik wens jullie langs deze weg 
alvast een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag in juni terug voor een verse uitdaging.

I wish you all a lovely weekend
and see you again in June 
with fresh new projects.

Tot dan!

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: