woensdag 12 april 2023

Lentekaart


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

we zijn bijna half april. 
Tijd voor een lentekaartje, denk ik dan... 

it's the middle of April
time for a sping themed card

Voor DT 'In Woefke' zijn we nog steeds in de ban 
van snijmallen van Memory Box. 
Ook deze keer gebruikte ik al een vrij oude snijmal, 
de grote boom. 

Here at In 't Woefke we're still under the spell of MemoryBox
and for this card I used another old die
isn't it great ?!


Ik heb hem ondertussen al een paar keer gebruikt, 
met stempels, deze keer ging ik volledig los met andere snijmallen.
Het geheel werd een leuk, lente kaartje.

I've used him a few times already in combination with stamps
but this time I went all out with other dies
and the result: a fun spring themed card

Boom : Memory Box
Vogels : Memory Box, maar er zijn veel andere merken die die hebben
Gras : Memory Box
Zon en wolken : Lawn Fawn


Ben je benieuwd naar dit kaartje en de andere modelletjes ? 
Breng dan gerust een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke'.

This and many other cards you can see 
at In 't Woefke when you visit the store

Ik wens jullie langs deze weg nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag later terug voor een verse kaart.

I wish you all a lovely day
and see you again soon
with a fresh new project

Tot dan !

Martina
x

Geen opmerkingen: