zaterdag 22 april 2023

Hoera


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje van deze maand 
voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer liet ik me volledig leiden door een stempelset 
dat ik bij mijn laatste bezoekje aan de winkel kocht. 
Ergens in m'n hoofd speelde dit ideetje, 
enkel de uitwerking er van, liet even op zich wachten.

Today my last project for April
and this time I went completely overboard
with a stampset I bought at the store.
I got this idea, played with it
but the endresult took a while before I got it right.


jammer genoeg zijn de stempels niet meer verkrijgbaar
toch jammer hoe snel alles gaat tegenwoordig !

Sadly these stampset is no longer available
things go so fast these days !

Ik maakte er meteen twee. 
Wilde er drie maken, maar bij de tweede regel, 
stempelde ik een sentiment op z'n kop, 
dus die werd gediskwalificeerd jammer genoeg.


I made 2 cards
wanted to make 3
but on the 2nd row, I stamped a text
upside down, so in the bin it went.

In ieder geval, de uitdaging 
om netjes op 1 lijn af te drukken 
was zeker niet eenvoudig.

I can tell you,
it's a challenge stamping on 1 row!

Nadien gebruikte ik de grote letters van Crealies. 
Die sneed ik 3 keer uit op dikker papier, 
plakte het bedrukte papier er op en terug in de openingen van de kaart.

after that I used the big alpha from Crealies
I cut them out 3 times from thicker paper
attached the stamped letters back on top
and glued everything in the right open space.

Bij de eerste kaart (hierboven), gebruikte ik de laagjes in wit papier, 
die vond ik niet zo heel duidelijk. 
Bij de tweede (hieronder) gebruikte ik zwart papier om de laagjes te maken, 
die werd wél duidelijker.
Toon hieronder de beide resultaten, 
zodat je zelf kan oordelen hoe jij dit eventueel zou aanpakken.


On the 1st card I used white layers
but no, it didn't really look good
so on my 2nd card I used black layers
and yes, this time it popped !
I'm showing both here
so you can decide which one you like most.

Stempelset : Studio Light
Grote letters : Crealies


Wil je graag deze en ook andere kaartjes bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Inge zal je zeker en vast een handje helpen
 bij het kiezen van de juiste materialen.

if you're in the neighbourhood, why not visit the store
Inge will gladly help you if needed.

Ik wens jullie langs deze weg nog een heel fijn weekend toe 
en zie jullie heel later terug in mei, voor een nieuwe uitdaging.

I wish you all a great weekend
and see you again in May with a new challenge.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Supergaaf gedaan Martine…heel leuk verzonnen. Wel even een klusje maar dan heb je ook wat!
Je hebt ineens een ander reactieveld waar ik wel kan reageren…expres veranderd of weet je het niet eens want morgen kan het weer anders zijn! Waarom dat zo is mag Joost weten naar ik niet! 🤷‍♀️
Groetjes Ellen
Ellen’s Greetingcards

Enny zei

Wauw, dat heb je prachtig gedaan, wat een werk !!!! Groetjes Enny