zaterdag 25 februari 2023

Happy Birthday cake !


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje 
voor DT 'In 't Woefke' van deze maand. 
Voor dit modelletje, 
liet ik me inspireren door de 'ontwerper : Brandon Schwarz', 
laat ik hem vooral niet vergeten te vermelden hier. 
Dit kaartje is helemaal gemaakt naar zijn ontwerp, 
alleen hij kan het wel net iets beter. 

Today my last project for February
and for this one, I got inspired
by the designer Brandon Schwarz
This card is his design
so I do give him credit for it

Maar kijk, het resultaat mag er zeker en vast zijn. 
De kaart kan ook helemaal plat, 
dus opsturen is geen probleem.
Ik ging aan de slag met het platform van Lawn Fawn, 
nam ook de letters er bij, de kaarsjes. 
De vlaggenlijn maakt het geheel wel af zo.


Isn't it great?
and yes, the card folds flat
so posting it is no problem
I used the pop up platform from Lawn Fawn
added letters and candles
and a fun flagline 

Letters : Lawn Fawn
Bodem platform : Lawn Fawn
Glazuur : Zelf getekend met aquarel potloden
Kaarsjes : My Favorite Things
Vlaggenlijn : Joy


Wil je graag dit kaartje en ook andere betasten / bekijken ? 
Dat kan ! 
Breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Hopelijk zijn jullie ook zo enthousiast over dit model !

You can see this card and many more
at In 't Woefke in Deurne near Antwerp
I hope you love this card
just as much as I do


Ik wens jullie allemaal een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug voor een verse kaart !

I wish you all a lovely weekend
and see you again next month 
with a fresh new project

Tot dan !

Groetjes, Martina

Geen opmerkingen: