zaterdag 24 september 2022

Time for tea


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

september bijna ten einde, 
een derde een laatste projectje voor DT 'In 't Woefke' met stencils. 

September is almost over
so time for my 3rd projecft with stencils 

Deze keer gebruikte ik mijn koffiepot nog een keertje. 
Dit heb ik al een aantal keren gebruikt. 
Blijft een leuke... 
Het handige hier is, 
dat je meteen een hele kaart uitknipt. 
Je hoeft dus geen rechthoekige 
of vierkantige basiskaart meer aan te brengen. 

I used my coffee / teapot again
it's one of my favorites
and I have used it already
but it's still a fun one
and the benefit is: you already have a shaped card
so you don't need to add a square or rectangular card


Het knipwerk vraagt uiteraard wel het nodige geduld hierbij, 
heb gemerkt dat ik daar niet zo sterk in ben, hahahah....

but the fuzzy cutting needs some patience
and I discovered it is not my strong point LOL

In ieder geval, 
ik liet me voor de kleurtjes leiden 
door het theezakje dat ik aan de binnenkant heb aangebracht. 
Kan er makkelijk afgehaald worden en gebruikt.
Het paars met groen, 
geeft wel een bijzonder combinatie, 
moet ik zelf wel toegeven, 
maar het kan hier perfect.

Anyway, I was guided through the colors of the little teabag I used
you can easily remove it and use it
The purple and green is special
I must admit
but here it works perfectly


Koffiepot : Stencil Dutch Doobadoo
Stapeltje kopjes : Memory Box
Blaadjes en bloemetjes : Marianne Design
Lintje : Eigen voorraad, maar Inge heeft een hele muur vol lintjes, je vindt vast wat je nodig hebt
Cirkels : Nestabillities

Wil je graag deze en andere kaartjes bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
In de grote voorraad die Inge bezit, 
vind je vast nog wel iets dat je leuk vindt of dat je kan gebruiken.

If you want to take a more personal and closer look
at this or any of the other projects
just visit the store in Deurne near Antwerp
and I'm sure you'll find something you like
to buy for yourself

Ik dank jullie voor je bezoekje 
en wens je nog een heel fijn weekend toe.

Ik zie jullie graag volgende maand terug met een nieuwe uitdaging.

Thanks for visiting
and I'll see you again next month
with new projects.

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel mooie kaart, en ja, knipwerk is ook niet mijn sterkte.... :)
Groetjes, Enny