woensdag 14 september 2022

Pret in een koffertje


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag krijgen jullie een tweede projectje 
voor DT 'In 't Woefke', 
waar we nog steeds met stencils aan de slag gaan. 

Today my 2nd stencil project
for the In 't Woefke DT challenge

Deze keer gebruikte ik het koffertje van Dutch Doobadoo. 
Deze heb ik al een tijdje in voorraad 
en kan me niet herinneren 
dat ik er ooit iets mee gedaan heb tot hiertoe. 
Een uitgelezen kans dus, 
om er een keertje over na te denken 
om dit doosje eens op een andere manier te verwerken 
dan dat ik tot nu toe online gevonden heb. 


This time I used the suitcase stencil from Dutch Doobadoo
I own this for quite some time now,
but I can not remember ever using it 
so it's now or never
but how to use it in a different way
than what I found online?

Ik maakte er een soort doosjeskaart van, 
waarbij ik een soort 'raampje' heb uitgesneden aan de voorkant 
om zo te kunnen binnen kijken.
Een schudgedeelte om het raampje wat interessanter te maken 
en wat 'bellen' er net voor.
De muizen hebben het duidelijk naar hun zin in dit bellenparadijs.


I decided to make a window in my box / suitcase,
so you could look inside
The shaker window makes everything even more interesting
with some bubbles on the front
Look how much fun the mice have
in their little bubble paradise

Doosje : Dutch Doobadoo
Grote bellen : Lawn Fawn
Muisjes : Lawn Fawn, gekleurd met aquarel potloden
Schudmateriaal : Eigen voorraad, 
maar Inge heeft het in alle mogelijke kleurtjes in de winkel

Wil je dit doosje en andere projectjes bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje 
aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Kan je meteen alle materialen aanschaffen 
als je er dan toch bent.


and if you want to get a closer look 
at this and the other projects
just visit the store in Deurne near Antwerp
and while you are there
you can shop your heart out

Ik wens jullie een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel graag later deze maand terug 
voor een laatste stencil project.

I wish you all a lovely day
and hope to see your here again
later this month 
for a new stencil project

Tot dan !

Groetjes, Martina x

1 opmerking:

Anoniem zei

Beeldschoon!
Groetjes Ellen G