zaterdag 5 februari 2022

So much love


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

februari, Valentijn komt er stilletjesaan aan. 
Daarom vraagt Inge van 'In 't Woefke
om kaartjes te maken in dit thema. 
Dat doen we dan toch lekker zekers ? 

February ... a new month ... a new theme
What shall we do?? 
The decision: Inge suggested some Valentine projects
OK no problem

Had dit stempeltje van My Favorite Things nog liggen, 
lag er wat werkloos bij, 
dus mocht het eindelijk uit de verpakking.

This stamp from My Favorite Things
was still in it's wrapping
so it finally came out for this project


Zijn ze niet lief ? Dit koppeltje ? 
Onderweg op internet kwam ik een voorbeeldje tegen 
om ze leuk te verwerken, 
daarop heb ik me gebaseerd 
en het wat naar mijn hand verwerkt. 
Met dit als resultaat.

Aren't they cute?
On the internet I saw a lovely idea
so I used that as my base
and got to work.

Afdrukje : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Sentiment : My Favorite Things
Embossingfolder : Een oudje, maar verschillende merken hebben dit ...

Wil je graag deze en / of meerdere kaartjes life bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Inge helpt je graag verder.

As usual: if you want to see & feel this card,
just visit In 't Woefke in Deurne Belgium

Ik dank jullie voor je bezoekje
 en zie je graag later terug voor een volgend projectje, 
tot dan !

Thanks for visiting and I'll see you again
later this month
with a new project
Till then !

Groetjes, 

Martina x

Geen opmerkingen: