zaterdag 12 februari 2022

Hugs are healing


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

bijna Valentijn. 
Ik vermoed dat vele koppeltjes / vrienden 
dit het komende weekend zullen vieren 
in de mate van het mogelijke...

it's almost Valentine
I think lots of couples / friends
will be celebrating this this weekend
in one form or another ...


Ik maakte alvast een knuffelkaart 
met de Flippin' awesome snijmal van Lawn Fawn. 
Zo kreeg ik van het stempelset van My Favorite Things, 
de meeste plaatjes op mijn kaartje verwerkt. 
Met rood en hartjes, 
bereik je snel het nodige 'Valentijn' gehalte...

I made this hug card
with the Flippin' awesome die from Lawn Fawn
this way my set from My Favorite Things
was used as best as possible
And with red & hearts
the Valentine vibe is not far off ...


Achtergrondpapier : Me to You
Afdrukjes en sentiment : My Favorite Things, gekleurd met aquarel potloden
Trekmechanisme : Lawn Fawn

Wil je graag deze kaart of nog de andere kaartjes bekijken / betasten ? 
Dat kan, breng een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne. 
Dan kan je nog tijdig je lievelingsvriend / vriendin of partner 
verrassen met een zelfgemaakte kaart !

and if you want to see this and other cards up close
you know what to do
Just visit In 't Woefke in Deurne
and you'll still have enough time
to make your own Valentine card
(or any other for that matter)


Ik wens jullie een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie later graag terug 
voor een laatste projectje van februari.

I wish you all a lovely weekend
and see you again later
for my last February project


Tot dan !

Groetjes, Martina

Geen opmerkingen: