woensdag 12 januari 2022

You're so sweet


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn tweede projectje 
voor januari voor DT 'In 't Woefke'. 
Neen, deze keer geen kerstkaart meer, 
maar wel een winters kaartje. 
Uiteraard kan je dit tafereeltje 
makkelijk voor een kerstkaartje gebruiken.
(je kan niet vroeg genoeg beginnen hè :) )

Today my 2nd project for this month
No, not a xmas card
but a typical winter card ...
but yes, you could easily adapt it 
and use it for a christmas card
(it's never too soon to start making them :) )


Ik ging nog eens aan de slag met mijn Distress Inktjes. 
Deze keer met mijn penseel en drie verschillende tinten. 
Ook deze keer, geeft het een leuk effect voor de achtergrond. 
Je hoeft dus niet altijd te 'vegen' met je Distress Inkt. 
Je ziet, deze inktpadjes hebben veel mogelijkheden. 
Ze zijn dan ook 1 van mijn favorietste knutselspullen die ik bezit.

I went to work with my Distress ink
this time I used a brush and 3 different shades.
Another great background
and you don't always have to 'blend' the ink
Distress ink is very versatile
and 1 of my favorites


Ik maakte hetzelfde kaartje in 2 verschillende kleurtjes, 
aan jullie welke kleur jullie voorkeur geeft.

I made this card in 2 different colors
which one is your favorite ?


Achtergrond : Distress Inkt
Bomen : Eigen voorraad 
(ondertussen hebben verschillende merken deze berkenbomen, 
zowel in stempelvorm als snijmal), bewerkt met wat grijs potlood
Sentiment : My Favorite Things
Afdrukjes : My Favorite Things, gekleurd met aquaerel potloden
'Sneeuwlaag' : Lawn Fawn

Vanaf gisteren kan je weer terecht bij Inge in Deurne 
en kan je deze kaartjes zelf bekijken. 
Uiteraard geeft Inge je het juiste advies 
en eventueel een alternatief product.


Yesterday the store opened again
and there you can see these cards
and many others
and Inge will gladly advise
or show you an alternative product.

Ik wens jullie langs deze weg weer een heel erg fijne dag toe 
en zie jullie graag later op de maand terug voor een verse creatie.

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
with yet another creation

Bedankt voor jullie bezoekje en tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat schattige kaartjes, en ik kan niet kiezen, ze zijn allebei prachtig ! Groetjes, Enny