zaterdag 1 januari 2022

Wintergroetjes


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

eerst en vooral wil ik iedereen 
een heel fijn, tof, gezellig, creatief en gezond 2022 wensen !

First, let me wish you a lovely
cozy, creative and healthy 2022!

Vandaag val ik met de deur in huis, 
met mijn allereerste projectje van het jaar voor DT 'In 't Woefke'. 
De feestdagen voorbij, 
maar wintergroetjes en Nieuwjaarsgroetjes, 
kunnen zeker en vast nog wel.

Today my first project for this year
The holidays might be over
but winter greetings and New Year wishes
are always welcome in january

Deze keer gebruikte ik mijn snijmallen met sneeuwkristallen, 
niet in de traditionele kleurtjes, 
maar wel in het zachte roze, 
gecombineerd met wat goud en een beetje glitter.

This time I used snowflake dies
not in the traditional colros
but in light pink
combined with a bit of gold
and a bit of sparkle


De achtergrond maakte ik met Distress Ink, 
die ik met heel veel water en een penseel aanbracht voor de achtergrond...
Deze kon je ondertussen al enkele dagen bij Inge 'In 't Woefke' bewonderen.

I made my background with Distress ink
that I applied with a brush and lots of water 
If you visit the store before today
you already saw it there 

Achtergrond : Distress Inkt
Sneeuwsterren : Sizzix 
(maar Inge heeft een ruim aanbod 
waaruit je je keuze kan maken indien deze zouden uitverkocht zijn...)
Sentiment : Marianne Design

Nog zin gekregen in knutsel ? Goed zo ! 
Als je een bezoekje aan de winkel plant, 
kijk dan even goed de openingsuren na, 
zodat je niet voor gesloten deuren staat.
Zo is de winkel gesloten t.e.m. ma 10/1
vanaf di 11/1 kan je er weer terecht

Want to get creative?
why not, but if you want to visit In 't Woefke
you might have to wait a bit
the store is closed untill January 11

Ik wens jullie alvast een heel erg fijn, rustig weekend toe 
en zie jullie graag later terug 
voor nog een winters kaartje,

I wish you all a great, relaxing weekend
and see you again later this month
with a new winter themed card.

tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Prachtige kaart, heel tof idee !! Groetjes, Enny