donderdag 28 oktober 2021

Heet van de naald: de àllernieuwste Art Impression watercolor sets !

 Hallo iedereen,

Hi everyone,

Vorige week vrijdag kreeg ik een berichtje van Art Impressions,
of ik geïnteresseerd was in 11 nieuwe Watercolor sets ???

Hmmm ff denken ... Natuurlijk was ik geïnteresseerd !!
Maar ... wanneer werden ze verzonden
én kon ik ze al te koop aanbieden?
Tenslotte worden ze nog niet aangeboden bij AI zelf 
...  ja hoor geen probleem ...
OK stuur dan maar op 
en voilà hier zijn ze !!!

Last Friday I got a mail from Art Impressions,
was I interested in 11 new Watercolor stamps ???

Hmmm, let me think ... Ofcourse I was interested !!
But ... when will you ship them?
and when they arrive, can I just sell them?
After all, there not on the AI website yet 
... yes ofcourse you can, no problem ...
OK, send them over
and here they are !!!







Nota: deze stempel zat jammer genoeg niet bij de bestelling bij
hopelijk komt die binnenkort binnen
met de volgende bestelling






Wat vinden jullie er van?
Ze zijn weer geweldig hè !!
en vooral .. héél snel hier in het kleine België !

En geen nood, mochten ze snel uitverkocht zijn,
normaal gezien bestel ik eind volgende week weer bij AI
dus kan ik ze altijd opnieuw bestellen
mits op voorraad bij hen natuurlijk

Groetjes

Inge

2 opmerkingen:

Vera zei

Joehoe !
Ze zijn weer praachtig.

Unknown zei

Ze zijn inderdaad prachtig. Weer echt hebbedingetjes.