zaterdag 23 oktober 2021

De appeloogst


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag mijn laatste projectje voor het DT 'In 't Woefke'. 
Het thema blijft nog even 'oogst'. 
Dit stempelset mocht ik van Inge gebruiken, 
omdat ik zelf in mijn voorraad niets meer had 
dat in aanmerking kwam voor dit thema. 


Today my 3rd project for this month's DT challenge: harvesting
Inge gave me this set to use
since I didn't have anything usuable in my stash
for this theme

Niet erg... Zo probeer ik weer wat materialen, 
die ik zelf niet zou kopen en misschien toch wel wil aanschaffen 
omdat ze toch leuker blijken dan in de verpakking 😃
Dit setje heeft Inge nog op voorraad 
(het is al een oudere set
van Marcella Hawley van Power Poppy)
en geeft wel een leuk effect moet ik zeggen. 
De stempeltjes drukken heel nauwkeurig af, met veel details.


I don't have a problem with that,
now I could use something I wouldn't buy myself
but that might proof to be more fun 
than I expected 😃
Inge still has several of this set in stock
(eventhough it is an older set
created by Marcella Hawley from Power Poppy)
and I must admit I really like it
the stamps are crisp and very detailed .

Afdrukje : Flourishes, gekleurd met Caran D'Ache
Sentiment buitenkant : Marianne Design


Wil je graag deze kaart en meer bekijken ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne
Inge helpt je graag op weg.

If you want to see this and other cards
made by me or the rest of the DT
just head on over to the store in Deurne (Belgium)


Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een nieuwe uitdaging,

I wish you all a lovely weekend
and see you again later with a new challenge

tot dan !

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: