zaterdag 12 september 2020

Another touch of gold


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

weer een weekje voorbij, 
dus tijd voor een verse kaart voor het DT van In 't Woefke
Deze keer krijg je een heuse bloemenweelde van mij. 

Another week, time for a new project
for the In 't Woefke DT
and this time I'm giving you lots of flowers

Ik ging nog een keertje aan de slag met mijn Go Press & Foil Machine. 
Het werd een gouden afdrukje, dat er ook voor een deel 'ingeperst' wordt. 
Zo krijg je reliëf op de kaart. 

I took my Go Press & Foil machine
and went to work
I made a gold impression,
this gives extra dimension on the card


Nadien kleurde ik het nog wat in met de gouden aquarel verfjes, 
doordat het patroon er ingeperst wordt, blijft de verf netjes binnen de lijntjes. 
Geeft net dat extra effect denk ik. 
Het is een grote hot foil mal die ik gebruikte, 
dus hoefde er niet zo veel meer bij. 

Afterwarths I colored with some golden watercolor paints
and because the pattern is impressed in the paper
it is easy to stay between the lines
I used a large foil stamp
so it doesn't need much else

Achtergrond en losse bloemen : Spellbinders, gekleurd met gouden aquarel verf 
Sentiment : My Favorite Things 

Wil jij graag deze en nog andere kaartjes bewonderen, betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel in Deurne  
Je kan er dan natuurlijk ook meteen je spulletjes aanschaffen 
en raad vragen aan Inge. 


if you want to see these and other cards
just visit In 't Woefke
and while you are there, 
take the time to browse all the fun stamps, dies and more

Ik wens jullie alvast een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag later terug voor een laatste gouden kaart, 
tot dan ! 

I wish you all a nice weekend
and see you again later this month
with another gold card
Till then !

Groetjes, Martina 

x

Geen opmerkingen: