zaterdag 5 september 2020

A touch of gold


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een verse maand, dus een verse uitdaging 
van het DT team van 'In 't Woefke'. 
Ik mag, zoals altijd de spits afbijten. 


September, so a new challenge
for the In 't woefke DT
and as usually, I'm the first one

Deze maand gaan we voor GOUD !
omdat ik al een tijdje in het bezit ben van mijn Go Press & Foil machine, 
kwam deze goed van pas. 
Eigenlijk gebruik ik hem veel te weinig. 
Er zijn nu al zo veel mooie Foil Stamps te verkrijgen 
en het aanbod wordt alleen maar groter. 
Daarom, aan de slag. 


This month it's all about gold !
and since I'm the proud owner of a Go Press & Foil machine
this is right up my alley
Actually I have to admit, I don't use it often enough
But there are lots of gorgeous Foil stamps available
so let's get started ...

Vermits de inspiratie op een laag pitje staat, 
heb ik me wat laten leiden door ideetjes op Pinterest 
(dank je wel daarvoor !). 
Heb er mijn eigen touch aan gegeven, 
hier de resultaten. 


Mr. Inspiration is absent
so luckily Pinterest came to the rescue
I gave it my personal touch
as you can see here

Streepjes : Spellbinders 
Happy Birthday : My Favorite Things 
Sentiment en blaadjes : Altenew
Bloemen : Spellbinders 


Je zal merken dat, als het papier 
iets te veel structuur heeft (het linnenkarton), 
dat het resultaat minder goed is. 
Daarom is het een tip, om je achterkant van dat papier te gebruiken. 
Vind daarom de roze versie iets minder goed, 
maar wilde zeker wel tonen 
om aan jullie het verschil te laten zien. 

You'll notice the linnen cardstock
has a bit too much texture
so the result is not as good
so here's a tip: use the back of the cardstoch
I'm not too sure about the pink card
but I wanted to show it here
so you'll see the difference


Heb jij ook zin gekregen in wat goud ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan Inge in Deurne, 
Daar kan je al de kaartjes bekijken en geeft Inge je het nodige advies. 

Fancy some more gold?
Just visit the store
and you'll see this and other cards for your inspiration


Ik dank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart. 

Thanks for visiting
and I'll see you back here later this month
with a fresh project.

Fijn weekend gewenst, 

groetjes, Martina 

x

Geen opmerkingen: