dinsdag 27 augustus 2019

Bokaaltje bloemen…



Dag bloggers,

Hi bloggers,

Bloemen hadden we gekozen en bloemen zouden het worden…
En na het maken van mijn 2de project was ‘Mister Inspiration’ plots verdwenen…
Vermoedelijk heeft DT-maatje Martina hem mee op reis genomen! ;o)

We chose flowers, and flowers it will be ...
After my 2nd project for this month,
Mister Inspiration suddenly was gone ...
I suspect my DT friend Martina took him with her on holiday ;o)

Ik ben dus maar wat gaan snuffelen bij Inge in de winkel 
en vond iets waarmee ik aan de slag kon..
Het bokaaltje kreeg voor één keer geen snoepjes of hartjes als inhoud 
maar wel een heleboel geplukte bloemetjes…

So just 1 thing left to do: visit In 't Woefke
and there I found something I could work with ...
This little jar is filled with small picked flowers,
and not with candy or hearts as usual ...

Zowel het bokaaltje (stempel + snijmal) 
als het gras en de bloempjes zijn van Lawn Fawn, 
een merk waar ik wel heel erg grote fan van ben…
Het touwtje kan je bij ‘in ’t Woefke’ vinden in wel meer dan 10 kleuren!!

The jar (stamp + die), grass and flowers are from Lawn Fawn,
a brand I love dearly ...
and the twine I used is available in more than 10 colors !

Jullie kunnen best een keer zelf gaan snuisteren in de winkel. 
Ik kan je verzekeren dat je zeker nog wat gaat vinden wat je kan gebruiken… 
Zo gaat het mij althans toch wel iedere keer…

Why not go and browse the store yourself,
I'm sure you'll find hidden treasures,
things you can use or need
to get crafty, I know it works for me every time ...

Tot een volgend project alweer!

Till next time !

Liefs,

Nancy

Geen opmerkingen: