vrijdag 2 augustus 2019

Bloemen op je kaart !



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, een nieuwe uitdaging 
voor het DT team van 'In 't Woefke'. 
Ik mag naar alle traditie de spits afbijten. 
maar dat vind ik niet erg =) 

A new month, a new challenge
for the In 't Woefke DT
and as usually, I'm the first one
to show you my creations
which I don't mind LOL


Deze maand staat er op het menu om bloemen te gebruiken 
en / of een moederdagkaartje te maken. 
Geen moeilijke opdracht...bij nader inzien, 
is het gebruik van bloemen op de kaart 
toch een beetje op de achtergrond geraakt. 
Tijd voor actie dus ! 

This month we've been asked 
to use flowers on our card
and / or make a Mother's day card
Not so difficult
but I did realise the use of flowers
on a card isn't so common anymore. 
Time for some action !


Deze week amuseerde ik me 
met het snijmalset van My Favorite Things. 
In het kader, wel gekocht, maar nog niet gebruikt, 
is dus bij deze in orde lijkt me. 

This week I had fun
with this My Favorite Things die set
one of those: I have it but never used it before
(sound familiar?)
So now I have used it LOL

Ik maakte ineens twee kaartjes, 
me weer lekker laten inspireren door Pinterest.
Ik maakte een kleurrijke en een iets sjiekere versie, 
de keuze is aan jullie !


I made 2 cards
got my inspiration from Pinterest
and made 1 colorful card
and 1 a bit more classy
which one do you prefer ?

Bloemenset : My Favorite Things
Smile : My Favorite Things
Bolletjes : My Favorite Things
Celebrate : Creative Expressions
Streepjesstempel : Impression Obsession
Golven : Lawn Fawn

Voor alle materialen kan je terecht bij Inge 'In 't Woefke'. 
Opgelet ! Kijk op het blog nog even de openingsuren na, 
dan sta je niet voor een gesloten deur ! 
Als je daar dan toch bent, 
kan je ook alle andere kaartjes 
van het DT team, Inge en Maries bewonderen.


For the materials: just 1 adress
In 't Woefke in Deurne
but look up the openingshours
so you won't show up before a closed door
and while you are there
you can enjoy all the creations
from the other DT members
Inge & Maries

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe 
en zie jullie graag later terug voor een verse kaart. 
Tot dan !

I wish you all a nice day
and see you again later this month
with a new project
Till then !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: