vrijdag 7 december 2018

Reindeer Trio



Dag bloggers,

Hi bloggers,

November ging zo snel voorbij 
dat ik te laat was met mijn 3de project…
Dat maak ik dan maar snel goed met dit rendiertrio. 

November flew by so quickly,

I was too late with my 3rd project ...
But I'm making it up with this reindeer trio.


Ik vind de diertjes van Marianne Design zo leuk 
en verwerk ze dan ook dikwijls op mijn kaarten.
 Ik zou niet kunnen zeggen welke mijn favoriet is 
maar deze staat toch bovenaan mijn gebruikerslijstje. 
Hij is er al langer dan dit jaar, maar nog steeds verkrijgbaar.
En dit is echt geen super moeilijke kaart om te maken, 
dus iedereen kan er aan beginnen…

I really love the animal dies from Marianne Design !
They are so much fun I use them often on my projects.
I really can't tell you what's my favorite
but this one is certainly on the top of my list
It's not a recent one, but it is still available
and as you can see, this card is really easy
so everyone can make it.

 En moesten jullie nog kerstkaarten moeten maken dit jaar, 
ga dan zeker een keer bij ‘in ’t Woefke’ voor inspiratie langs. 
Deze en nog vele andere kaarten van het DT kunnen jullie inspireren. 
En dan kan je meteen al het nodige materiaal mee nemen…

And if you need to make some more christmas cards this year,
why not visit In 't Woefke for some inspiration?
These and many other cards from the DT 
will certainly inspire you
and while you're there,
you can shop for the necessary materials.

 Tot een volgend project alweer!

Till next time!

Liefs,
Nancy

Geen opmerkingen: