vrijdag 14 december 2018

Meebrengen workshop Kersdoosje met kaart

Hallo dames,

Tja, even anders dan anders,
maar jammer genoeg kan ik geen mails meer verzenden
dus doe ik het zo maar ff.
(gelukkig kan ik ze wel ontvangen,
maar wil je zeker zijn dat ik je inschrijving heb ontvangen,
telefoneer vandaag dan nog ff tijdens de openingsuren
naar de winkel, sorry hoor)

Morgen gaan we gezellig 
een Kerstkadoosje met bijpassende kaart maken,
we beginnen zoals altijd om 9.30u

Diegene die ingeschreven zijn voor de workshop
(en er zijn nog enkele plaatsjes vrij,
dus je kan vandaag, vrijdag 14/12, tot 16.00u nog inschrijven !)
mogen dit meebrengen:

Stampi
Scor-Pal
Scor-Tape ¼”,
eventueel nog gewoon dubbelzijdige tape,
Rilpen met fijne kogel,
Pons om hoeken af te ronden,
Basismateriaal: snijmachine, lat, potlood, 
vouwbeen,mesje, schaar, pincet, foamtopjes van 0.5 en 1mm, …

en zoals altijd het allerbelangrijkste:
héél véél zin om samen gezellig te knutselen.

Ik heb nog een extra voorbeeldje gemaakt,
dus inspiratie genoeg

Groetjes


Inge

Geen opmerkingen: