zondag 1 april 2018

Vrolijk Pasen

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Dit stempeltje van House Mouse (Egg Nap) had ik al een tijdje,
maar - klinkt het bekend in jullie oren - ik had het nog nooit gebruikt LOL
 
This stamp from House Mouse is in my posession for a while now,
but - and does this sound familiar to you - I had never used it before LOL
 
Hoog tijd dus (zeker omdat Pasen zo vroeg viel dit jaar)
om het te gebruiken en hier te laten zien ....
 
High time (especially since Easter is so early this year)
to take it out and use it ...
 
Ook hier heb ik me weer heerlijk geamuseerd met m'n aquarel potloden,
die zou ik écht niet meer kunnen missen,
en alhoewel ik ook graag met Distress inkt inkleur
is dit sneller genomen en gebruikt
en moet ik minder schrik hebben voor pootjes vol inkt
die over m'n afdrukjes wandelen LOL
 
I took my watercolor pencils again and had great fun coloring
I don't know what I would do without them !
Don't get me wrong, I love my Distress inks
also for coloring, but it's quicker to get my pencils out
and start coloring then my distress inks,
and with pencils I don't have to be afraid,
of little paws full of ink walking all over my stamped images LOL
 
Groetjes
 
Inge

2 opmerkingen:

Laurespage zei

Een super, super mooi kaartje. En... ja je hebt het PRACHTIG ingekleurd.
Groetjes, laurette

Inge zei

Bedankt voor het complimentje Laurette,
vind het zalig om in te kleuren ... zo heerlijk ontspannend hè