vrijdag 7 augustus 2015

Waving Hello

 
 
Dag bloggers,
 
Hi Bloggers,
 
Zij die dit blog trouw volgen, wisten dat  er nog wat aan zat te komen.
En na een vrouwelijke kaart en een kaart voor kinderen in dit genre, kon een mannenkaart niet achterblijven.
 
For those who follow this blog, you knew more like this was coming. And after making a feminine card and a card for a younger person, a male card was bound to come.
 
 
Voor de achtergrond van deze kaart, gebruikte ik een stempel van Different Colors om de zee te stempelen.
Daarvoor stempelde en emboste ik het anker van een stempelset van ‘My favorite Things’
 
For the background I used a stamp from Different Colors to stamp the see. On top I stamped and embossed an anchor from a stampset from 'My Favorite Things'
 
 
Ik stempelde met Distress ink ‘Evergreen Bough’ en emboste met ‘Vintage Peacock’ van WOW
Het anker is geëmbost met ‘Blue Glitz’ van WOW
Daarover golven van ‘Memory Box’
Bovenop de kaart, een stempel van Stampendous Rope Frame
Met daarop tekstjes van de set van ‘My Favorite Things’
Een touwtje geeft deze kaart nog een mannelijke toets.
 
I stamped with Distress ink Evergreen Bough and embossed with WOW Vintage Peacock.
The anchor is embossed with WOW Blue Glitz
The waves are from a Memory Box die.
On top I used a stamp from Stampendous Rope Frame with some text from a My Favorite Things set. The white & blue rope gives it an extra male touch.
 
Eigenlijk was ik misschien best met deze kaart begonnen, daar de moeilijkheidsgraad ervan iets lager ligt dan de vorige.
 
Actually, from all my cards, I should have started with this one, since this is by far the easiest one.
 
Ik ben ook weer zeer benieuwd of jullie, net als ik een keer ‘out-of-the-box’ durven gaan, want ook met deze kaart ben ik een uitdaging aangegaan…
 
I'm curious to hear if you dared to go out of your comfort zone, just like me
 
Dan wens ik jullie veel plezier bij het maken er van…
Laat gerust een berichtje achter… altijd fijn om te horen wat jullie er van vinden en of onze kaarten jullie inspireren…
 
Well, if you do, I wish you lots of fun with it ... don't hesitate to leave a message ... it's always fun hearing what you think of our cards and if you're inspired by them or not.
 
Tot een volgend project alweer,
 
Till my next project,
 
Liefs,
 
Nancy

1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige mannenkaart Nancy ! Super met die verschillende embossing poeders ! Groetjes, Enny