donderdag 20 augustus 2015

Maisy and Madeline have some tea…

 
Hallo iedereen,
 
Hi everyone,
 
Een mooie gedetailleerde stempel van Stamping Bella die ik inkleurde met Faber Castell polychromo potloden.
 
A lovely detailed stamp from StampingBella that I colored with my Faber Castell Polychromo pencils.
 
 
Ik heb een mapje gemaakt waarin 4 theezakjes passen. Het designpapier is van Bo Bunny (A gift of Love).
 
I made a little map, holding 4 little teabags. The paper is from Bo Bunny (A gift of love)
 
 
De passende tekststempel is ontworpen door Inge en enkel in In ’t Woefke te verkrijgen.
 
The fitting text is designed by Inge and an In 't Woefke exclusive textstamp.
 
Veel liefs
 
Chris  

3 opmerkingen:

Sarah zei

Wat lief !! En zo mooi ingekleurd !
Liefs ☆ Sarah ☆

Enny zei

Oh, hoe schattig ! Heel mooi idee, dat mapje voor die theezakjes ! Groetjes, Enny

Nancy zei

Hey Chris,

Ik sta wat achter met mijn reacties, ben even van blogland weggeweest, maar ben nu helemaal terug...
Wat maakte je alweer een mooi kaart-doosje... Helemaal top voor de theeliefhebbers onder ons... (waar ik mezelf bij mag rekenen)

Liefs,
Nancy