vrijdag 21 juni 2024

Workshop Mini Album met pop-ups

 Hallo iedereen,

Vandaag stel ik jullie een speciale workschop voor:
een mini album met pop-up pagina's

Ik kan hier geen video laten zien
(die staat wel op de facebook pagina én op de facebook groep)
want foto's doen het album geen recht aan
en dan zie je niet hoe speciaal dit wel is.

Het is een heel leuk album, maar vraagt het ook wel heel veel werk,
daarom ga ik werken met groepjes
van min. 2 en max. 3 deelnemers per workshop,
maar gaan we het ook nooit op 1 dag afkrijgen
en voor de 1ste keer in de geschiedenis van de workshops bij In 't Woefke,
wordt het dus een 2 daagse workshop! Jazeker ...


Hoe zie ik dat?
Wel ik stel voor dat jullie de 1ste week/dag
de 1ste helft van het album maken,
en dan de 2de week/dag het 2de deel en het kaftje maken ...
en dan kunnen jullie thuis het album nog verder aankleden
(moet ik ook nog doen maar ik wou jullie dit toch al laten zien)

De prijs voor beide dagen samen komt op €95.00,
misschien niet goedkoop ik weet het,
maar écht wel de moeite waard als je het eindresultaat ziet
en ja hoor, na de workshop heb je nog wat papier
en een heel aantal prentjes over om thuis nog kaartjes e.d. te maken
(cardstock niet meer, dat wordt allemaal opgebruikt LOL)
én vergeet niet: je hebt ook de uitleg en plannetjes mee
om thuis nog meer pop-ups te maken
die je aanleert tijdens de workshop !


In de prijs zit:
2 dagen workshop
+ lunch voor beide dagen
+ werkbeschrijving
en al het papier, boekbinderslinnen, karton, enz.
dat we gebruiken voor beide workshops samen
(uitgezonderd lijm, tape, basismateriaal e.d.)
(inschrijven kan enkel voor de 2 dagen samen
inschrijven enkel voor de pop ups van dag 2 en dag 1 niet, gaat niet,
je kan wel zeggen ik kom enkel dag 1 en dag 2 niet,
dat is eigen keuze)

Voor wie is deze workshop?
Voor iedereen die graag mini albums maakt
zeker met een beetje extra en die deze pop-ups wil leren ...
en nee, kennis van Pop-ups is niet nodig,

Wat is wel nodig:
alles mooi recht kunnen meten, snijden en knippen
en goed de instructies volgen
en vooral - héél belangrijk ! -
nauwgezet kunnen werken en exact doen wat ik zeg
en vlot kunnen werken met lijm en Scor-tape, snijmes, rillen, ... enz.
alles moet juist opgevolgd worden,
hier kan niet "gefoefeld" worden ... d
at werkt jammer genoet niet bij pop-ups heb ik ondervonden LOL

Wanneer:
wo 26 juni om 9.00u (onder voorbehoud)
do 27 juni om 9.00
za 29 juni om 9.00 (nog 2 plaatsen vrij)
wo 3 juli om 9.00u (nog 1 plaats vrij)
do 4 juli om 9.00u
vr 5 juli om 9.00u

indien er genoeg interesse is
en de andere data vol zitten,
kan er eventueel in de week van 9 juli
ook nog afgesproken worden
(onder voorbehoud dat het materiaal nog op voorraad is
of nog kan aangekocht worden.)

inschrijven kan zoals altijd via info@intwoeke.be of hier in de winkel
graag een voorschot betalen bij inschrijving.

bedankt en groetjes
Inge

Geen opmerkingen: