zaterdag 13 april 2024

Felle kleurtjes


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

deze stempel met flamingo 
kreeg ik voor mijn nieuwjaar van Inge van 'In 't Woefke'. 
Vond dit toch weer een moeilijke 
om hem ergens in te verwerken. 
Tot ik bij Mutsen Cluppie weer op een modelletje zag verschijnen 
dat zich helemaal diende om dit te verwerken.


This flamingo stamp was a christmas present from Inge
A though one, how am I going to use this?
But luckily I saw a fun card on Mutsen Cluppie
and decided to use that idea

Inge vroeg me om communiekaartjes of kaartjes voor lentefeest te maken. 
Vermits ik hier niet echt op een klassieke, traditionele manier mee wil werken, 
bedacht ik me, dat deze stempel misschien wel leuk kon zijn 
om in dit verhaal te gebruiken.


Inge asked: could you make some cards for communion
Ofcours, but I don't want to make the tradional ones
so I decided to use this stamp 

En kijk, na een beetje aanpassingswerk van afmetingen, 
werd het onderstaande kaart. 
Ik gebruikte lekker felle kleurtjes, echt wel 'out of the box'.
Het werd een kaartje 'binnen formaat', 
voor de Belgen vrij belangrijk 
om je niet blauw te betalen aan postzegels.


And hey, after some measuring and adjusting
I made this card
I used out of the box bright colors.

Achtergrond : Distress Ink
Afdrukjes : Aall & Create
Sentimenten : Carlijn Design en Marianne Design
Model kaartje : Mutsen Cluppie

Wil je graag deze kaart en andere creaties graag bekijken, betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan de winkel, 'In 't Woefke' in Deurne. 
Inge helpt je graag op weg.


Ik wens jullie langs deze weg nog een heel erg fijn weekend 
en zie jullie heel graag terug 
voor een laatste projectje van deze maand,

I wish you all a lovely weekend
and see you again later this month
for my 3rd project.

tot dan !

Groetjes, Martina

x

1 opmerking:

Enny zei

Wauw, een heel speciale, mooie kaart, en super kleuren !!!! Groetjes, Enny