zaterdag 21 januari 2023

Shutter kaart


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

mijn laatste winters kaartje voor DT 'In 't Woefke'. 
Het werd een shutter kaart of een dubbele 'marquee card' zoals ze dat noemden in 2009 / 2010. 
Toen maakte ik er ook al eentje zonder snijmallen, 
met werkbeschrijving op mijn blog met cirkels. 

Deze keer liet ik me weer inspireren door het internet
Ik ben altijd op zoek naar leuke modelletjes, 
want wie mij een beetje kent, 
weet dat ik altijd voor een techniek kaart te vinden ben... 
Bij deze.


My last winter themed project for January
This time I made a shutter card
it's been around for a while, 
I made it in 2009/2010 but without dies
Again I got inspired by the internet
I'm always looking for fun new (or old) techniques
so here it is 

Het werd een slimline card, met het leuke papier van Marianne Design.
Binnenin, twee afdrukjes van een Lawn Fawn setje.


I made a slimline card
with paper from Marianne Design
and on the inside :
2 stamped images from Lawn Fawn

Papier : Marianne Design
Sneeuwster : Martha Steward (maar er zijn ondertussen al veel alternatieven)
Afdrukjes : Lawn Fawn, gekleurd met aquarel potloden


Wil je deze kaart en andere modelletjes zien ? 
Dat kan, breng een bezoekje aan de winkel in Deurne
je krijgt de gepaste uitleg van Inge ter plaatse.

When you visit In 't Woefke
you can see the card
and how it works


Ik wens jullie langs deze weg een heel erg fijn weekend toe 
en zie jullie graag volgende maand terug 
met een verse uitdaging.

I wish you all a lovely weekend
and see you again in February
with a fresh DT challenge

Tot dan !

Groetjes, Martina
x

Geen opmerkingen: