zaterdag 5 november 2022

Sweet christmas


Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, dus nieuwe kaartjes 
op het menu voor DT 'In 't Woefke'. 
Deze keer zijn het allemaal kerstkaartjes, 
want het duurt echt niet meer zo lang voor het kerst is ...

A new month
so new projects for In 't Woefke
This time all xmas cards
since Christmas is just around the corner ...

Ik gebruikte de leuke oven van Sizzix voor mijn eerste projectje. 
Een beetje uit nostalgie, 
want mijn mama bakt al jarenlang kerstkoekjes thuis. 
We stonden zelfs een aantal jaar op de kerstmarkt in Antwerpen te verkopen. 
Dus de geur alleen al, 
doet me denken aan kerst. 

I used the fun over from Sizzix for my 1st project
Pure nostalgia !
Each year my mom bakes xmas cookies
we even sold them on the Antwerp xmas fair a couple of years
so the smell alone brings back memories
and reminds me of Christmas


Het werd met die hoeveelheden 
dan ook een hele familie aangelegenheid 
om alles bolgewerkt te krijgen. 
Vandaag de dag, wordt er nog enkel voor de familie gebakken...
Mijn oven zit alvast vol met lekkere koekjes, 
klaar om opgegeten te worden.

Those years we baked lots of cookies
so it was a real family affair to get everything ready in time
but now a days, we only bake them for family
so my little oven is filled with lots of delicious cookies
ready to be consumed

Oven en koekjes : Sizzix
Achtergrond : Embossingmal van Marianne Design

Wil jij graag nog meer kerst inspiratie opdoen ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje aan 'In 't Woefke' in Deurne. 
Daar kan je meteen alle kaartjes bekijken. 
Uiteraard is er de mogelijkheid 
om leuke materialen aan te schaffen eens je ter plaatse bent...


You can see this card and many more
when you visit In 't woefke
and there is lots to see 
and lots to shop !

Ik wens jullie alvast een hele fijne dag toe 
en zie jullie heel erg graag later deze maand terug 
voor een volgend projectje.

I wish you all a lovely day
and see you again later this month
with my next project

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes, Martina x

1 opmerking:

Enny zei

Oh, wat een leuke kaart, en die brengt "lekkere" herinneringen terug... ik heb vroeger ook veel kerstkoekjes gebakken, geleerd van mijn moeder... Groetjes, Enny