zaterdag 2 april 2022

Geniet van deze dag



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

vandaag een verse maand, 
dus ook een verse uitdaging van het DT van 'In 't Woefke'. 
Deze maand staan 'Pasen en lente' in de kijker.

Today my latest project
for In 't Woefke
the theme this month is Easter & Spring

Vermits ik eigenlijk niet echt iets heb met paaskaartjes, 
draaide ik deze opdracht wat naar mijn hand.

Since I don't do easter cards
I changed it up a bit

We starten de reeks 
met deze lieve konijntjes van Marianne Design. 
Heb ze al enige tijd in mijn bezit, 
jammer genoeg hebben ze tot nu moeten wachten 
om 'bevrijd' te worden. 
Op een achtergrond van Crealies, 
kregen ze de hoofdrol.

We start with these sweet bunnies from Marianne Design
I had them for quite a while
but - as happens often - never used them before today
Time to liberate them and put them on a background
from Crealies


Achtergrond : Crealies
Konijntjes : Marianne Design
Sentiment : Studio Light

Wil je graag deze kaartjes en andere bekijken, betasten ? 
Dat kan, breng dan een bezoekje 
aan de ruime winkel in Deurne, 'In 't Woefke'. 
Kan je meteen ook al je materiaal aanschaffen.

You can find this card and many others
at In 't Woefke
just visit the store
and see what's available for your own creations

Ik wens jullie langs deze weg een heel fijn weekend, 
voor sommigen, een fijne start van de Paasvakantie toe.

I wish you all a lovely weekend
and for some: a fun easter holiday

Tot later, voor een verse kaart,

I'll see you soon 
when I show  you my new project

groetjes, Martina
x

1 opmerking:

Enny zei

Wat een schattig kaartje, heel mooi ! Groetjes, Enny