dinsdag 2 april 2019

Pasen / Voorjaar



Goeiemorgen iedereen,

Goodmorning everyone,

een nieuwe maand, dus een nieuw thema 
waarmee het DT team van 'In 't Woefke' aan de slag gaat. 
Deze keer maken we allemaal Paaskaartjes, voorjaarskaartjes.

A new month, a new challenge
given to us the Design Team from In 't Woefke
and this time we're making Easter & spring cards

Geen makkelijke, want ik heb helemaal niets met Pasen 
(buiten paaseitjes eten).
In ieder geval, het duurde wel even voor ik wat inspiratie vond. 
Gelukkig hebben we daar internet en Pinterest. 
Even wat spulletjes bijeen gezocht, 
die ik eigenlijk al wel een tijdje in mijn bezit heb, maar nog niet gebruikt. 
Hier mijn twee kaartjes.

Not as easy as it sounds, since I have nothing with Easter
(except eating chocolate easter eggs)
Anyway, it took a bit of time before inspiration came
But luckily there is always the internet and especially Pinterest !
So I gathered all my stuff
some things I already had for a while but never used
(sound familiar ?)
and this is the result:



Eitjes : Marianne Design
Embossingfolders : Marianne Design
Konijntjes : Impression Obsession
Letters : My Favorite Things


Konijnenrij : Renke
Wolken : My Favorite Things
Gras : Joy
Vlindertjes : Memory Box
Letters : Marianne Design

Hopelijk werkt het weer nu ook wat mee 
en kunnen we beginnen aan een mooie week.
Wil jij deze en alle andere kaartjes bekijken / betasten, 
breng dan een bezoekje aan de winkel 'In 't Woefke' in Deurne, 
Inge helpt je graag op weg.


Hopefully the weather will play along
and we can start with a lovely week.
If you want to see these and other cards
just visit In 't Woefke in Deurne
Inge will gladly help you along.

Ik bedank jullie allemaal voor je bezoekje 
en zie jullie graag later terug voor een verse voorjaarskaart. 
Kom je weer een kijkje nemen dan ?

Thanks for looking and I'll see you again soon
for a fresh spring card!

Groetjes, Martina

x

Geen opmerkingen: